Rabu, 14 Maret 2012

GUA Star Chat - SMASH Pada 11 Pagi Ini!(13 March)


Selain daripada memenangi anugerah “1 Million Award” bersempena dengan jumlah jualan album mereka yang telah pun mencecah 1 juta unit dalam tempoh enam bulan pada tahun lepas, kumpulan SMASH daripada Indonesia ini turut memenangi beberapa anugerah lain pada sepanjang mereka bergelar penggiat seni.

Sejak mula ditubuhkan pada tanggal 10 April 2010, kumpulan anak-anak muda ini telah berjaya menawan hati peminat muzik di Indonesia apabila mereka turut dibariskan dengan band-band yang lebih senior seperti J-Rocks, Kotak, Project Pop dan SKJ 94 pada Dahsyatnya Awards 2011 sebagai antara Aksi Panggung Terdahsyat.

Walaupun baru setahun jagung, kumpulan anak muda ini telah berjaya meraih empat anugerah pada Inbox Awards 2011 dengan memenangi Pendatang Baru Paling Inbox, Boyband Paling Inbox, Penampilan Paling Inbox dan Lagu Paling Inbox (“I Heart You”). Mereka juga turut memenangi Nominasi Duo/Group/Band Terfavorit pada Indonesia Kids’ Choice Awards 2011, juga dua anugerah lagi pada Indigo Digital Music Awards 2011 sebagai Artis Baru Terbaik dan Duo/Group Terbaik!

SMASH kini berada di KL sebagai sebahagian daripada rangka promosi mereka. Pada Sabtu ini (17 Mac) jam 2 petang, mereka akan berada di ruang legar Plaza Sungei Wang untuk sebuah showcase.

Dengan setiap pembelian album SMASH pada berharga RM27.90 di tapak showcase, anda berpeluang untuk memiliki ‘badge button’ edisi khas SMASH dan pas eksklusif (Blast Zone) untuk persembahan showcase ini nanti.

Sebelum itu, SMASH akan berada di GUA Star Chat (www.gua.com.my/starchat), jam 11 pagi ini untuk bermesra dengan para peminat mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar